Ljusterapi?
2011-09-04 / 11:33:48 / Prylbögen

Nu när det är höst och (snart) grått och tråkigt ute så tycker jag absolut att man behöver en massa fräscha färger. Annars blir ju allting  helt moddigt. Vet inte om det är bara jag, men jag blir lätt väldigt deppig och nere på vintern och märker att det faktiskt fungerar att hålla mig någorlunda pigg och glad under årets mörkaste period om jag har mycket starka färger runt mig. Kanske någon mildare form av ljusterapi? ;)
´
Hemma har jag börjat lite smått med knallgröna detaljer, tex handdukar, blomkrukor och prydnadssaker. Vill man piffa upp hästens utrustning så rekommenderar jag Lamicell Mirage. Där hittar man ALLTID en färg som man fastnar för ;).

Miragefavoriter!
Bildkälla!

Hemma hos mig!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: