påfyllning i garderoben
2011-09-15 / 21:26:31 / Prylbögen

Har beställt ett till regntäcke till Liptus idag. Ett slit- och slängtäcke, som jag räknar med kommer gå sönder inom en månad som alla andra. Är helt hopplöst! Har provat säkert tusen täcken, i alla prisklasser, men det spelar ingen roll. Är det någon som har ett täcke helt i betong, som ändå inte väger något och andas. Så ge mig ett! Någon form av plexiglas eller kanske trä kan också fungera, haha. Nej, jag har gett upp med att försöka hitta något som håller, får ha ett lager hemma helt enkelt.
´
Lite rund om rumpan har han blivit allt, har fått lov att gå upp till strl 155 nu. Han har alltid haft 145 förut, som har varit lite stort. Nu blir allting för kort i 145 :).
´
Detta fick det bli, tycker det var snyggt. Funderade länge på ett lila, med ljuslila kanter. Men jag tror det räcker med ett tjejtäcke! Han har ju visat att han inte gillar det rosa genom att rulla sig så mycket så det blivit grått nästan ;) (och haft sönder det......).

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: